Самоосвіта

«Щоб бути гарним учителем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш»

В. Сухомлинський 

  Педагогічна самоосвіта 

це свідома діяльність учителя з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуальних неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.





Напрями моєї самоосвітньої діяльності:

1) Професійний (предмет викладання)

2) Психолого-педагогічний (орієнтоване на учнів і батьків)

3) Психологічний (імідж, спілкування, мистецтво впливу, лідерські якості та ін)

4) Охорона здоров'я і спорт (розвиток фізичної форми)

5) Методичний (педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання)

6) Інформаційно-комп'ютерні технології (ознайомлення і придбання навичок роботи з новими технологіями)

7) Духовний  (мистецтво театральне, образотворче, вокальне,

 танцювальне, фотографування, відеозйомка)

8) Інтелектуальний (орієнтовано на поповнення загальноосвітніх знань)


Форми організації безперервного розвитку фахової освіти вчителя: 

}  Навчально-методичне консультування

}  Участь у педагогічних виставках, творчих звітах, конкурсах, 

науково - практичних конференціях, педагогічних читаннях тощо

}  Розробка, апробація навчально-методичних матеріалів

}  Виконання ролі наставників

}  Участь у роботі методичних об’єднань

}  Створення портфоліо професійного розвитку

}  Самоосвіта

}  Робота над науково – методичною темою

 

Види діяльності в процесі самоосвіти:

* систематичне опрацювання методичної, педагогічної, предметної

   літератури, звернення до авторитетних джерел;

* систематичний перегляд певних телепередач;

* огляд в Інтернеті інформації з методики викладання предметів,

   педагогіки, психології, педагогічних технологій;

* розв’язування олімпіадних завдань, тестів, питань ЗНО, кросвордів

   та інших завдань підвищеної складності або нестандартної форми;

* відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, уроків колег;

* участь у предметних вебінарах

* дискусії, наради, обмін досвідом з колегами;

* систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації;

* організація позакласної діяльності з предмету;

* вивчення інформаційно-комп'ютерних технологій;

* відвідування предметних виставок та тематичних екскурсій з

   предмету під час проходження курсів;

* спілкування з колегами в школі, районі, області та в Інтернеті;

* використання порад фахівців заради підвищення власних знань та

   майстерності;

* дослідницька діяльність після досягнення певного рівню освіти,

   експерименти, моделювання, праця помічником під керівництвом

   освіченого фахівця тощо.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар