«Щоб
бути гарним учителем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому
викладаєш»
В. Сухомлинський
це свідома діяльність учителя з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуальних неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.
Напрями моєї самоосвітньої діяльності:
1) Професійний
(предмет викладання)
2) Психолого-педагогічний (орієнтоване на учнів і батьків)
3) Психологічний (імідж, спілкування, мистецтво впливу, лідерські якості та ін)
4) Охорона здоров'я і спорт (розвиток фізичної форми)
5) Методичний (педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання)
6) Інформаційно-комп'ютерні технології (ознайомлення і придбання навичок роботи з новими технологіями)
7) Духовний (мистецтво театральне, образотворче, вокальне,
танцювальне, фотографування, відеозйомка)
8) Інтелектуальний (орієнтовано на поповнення загальноосвітніх знань)
Форми організації безперервного розвитку фахової освіти вчителя:
} Навчально-методичне
консультування
} Участь у педагогічних виставках, творчих звітах, конкурсах,
науково - практичних конференціях,
педагогічних читаннях тощо
} Розробка, апробація
навчально-методичних матеріалів
} Виконання ролі
наставників
} Участь у роботі
методичних об’єднань
} Створення портфоліо
професійного розвитку
} Самоосвіта
} Робота над науково –
методичною темою
Види
діяльності в процесі самоосвіти:
* систематичне опрацювання методичної,
педагогічної, предметної
літератури,
звернення до авторитетних джерел;
* систематичний перегляд певних телепередач;
* огляд в Інтернеті інформації з методики
викладання предметів,
педагогіки,
психології, педагогічних технологій;
* розв’язування олімпіадних завдань, тестів,
питань ЗНО, кросвордів
та інших
завдань підвищеної складності або нестандартної форми;
* відвідування семінарів, тренінгів, конференцій,
уроків колег;
* участь у предметних вебінарах
* дискусії, наради, обмін досвідом з колегами;
* систематичне проходження курсів підвищення
кваліфікації;
* організація позакласної діяльності з предмету;
* вивчення інформаційно-комп'ютерних технологій;
* відвідування предметних виставок та тематичних
екскурсій з
предмету
під час проходження курсів;
* спілкування з колегами в школі, районі, області
та в Інтернеті;
* використання порад фахівців заради підвищення
власних знань та
майстерності;
* дослідницька діяльність після досягнення певного
рівню освіти,
експерименти,
моделювання, праця помічником під керівництвом
освіченого
фахівця тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар